回購兩次去角質產品(Mangosteen Peeling Gel山竹果去角質凝膠)

今次同大家分享我回購了兩次的去角質產品!!一向挑選去角質產品我都是簡gel狀的,一來我不喜歡粗顆粒不斷磨擦皮膚,令到皮膚又紅又乾,二來我喜歡gel狀去角質產品會揸出「擦紙膠碎」,如果皮膚太污糟會擦出灰灰地「擦紙膠碎」,看到超爽的!哈~

注意:「擦紙膠碎」多少不等於皮膚有多污糟,也不是面部死皮,這是幫助皮膚毛孔帶出污垢的「擦紙膠碎」。

回歸正題,今次介紹產品是<Mangosteen Peeling Gel山竹果去角質凝膠>。顧名思義主要成分是含豐富果酸(AHA)的山竹果,裡面仲有啲紅色小粒粒,這些小粒粒含維生素E為皮膚帶來養份,而不是用來磨擦皮膚哦。
 

 

用法是我習慣洗完白白後,直接將peeling gel搽上整塊面上,然後等待約15秒,再輕輕打圈慢慢搓出「擦紙膠碎」,整個過程我大約會搓分半鐘左右,我會主力搓鼻頭鼻翼T字位,較多粉刺和黑頭的位置。最後用水清洗乾淨後再用潔面產品,做返日常護膚程序便可以了~~

 

三大回購原因:
1.用後夠一啲都唔乾皮膚仲好柔軟
2.該有peeling gel 功效都做得到有餘~用完之後都有7成粉刺都去得到,皮膚明顯平滑了同白淨了,護膚品都好快吸收到。最緊要用緊時後,搓出的「擦紙膠碎」唔會痴實眉毛和面毛,很易清理。
3.價錢不太貴,而且功效同價錢對等。

價錢:
$155 支 
$278 2支($139支)
$398 3支($133支)
同朋友仔一齊share買會平啲呀~
**香港好似暫時得Log-on City'super先有得買**
(皮膚每人都不同,所以每人成效都不同,要因應自己咩性肌膚黎簡產品哦!)


正在努力減肥同改善產後皮膚質素!!
Instagram: Eggtangg
Email: eggleungg@gmail.com

Google blogger :http://eggleung.blogspot.hk/ (同步更新)

留言